Quote Cinta Allah

Quote Cinta Allah. Allah's forgiveness probably my most messy entry, there was just so. Allah lembutkan hati kami untuk selalu rindu dekat original posted by j4mz88► makin cinta sama allah gan.

Saya Cinta Allah Facebook
Saya Cinta Allah Facebook from lookaside.fbsbx.com
Aku lemah tanpamu aku lelah aku sungguh tak berdaya tolongku tolongku ya allah. Dan di antara manusia ada yang menjadikan sesembahan lain selain allah. Maka kesimpulan dari quote di atas adalah perbaiki akhlakmu insya allah kamu akan.

Siapa yang tidak ingin mendapatkan cinta dari allah swt?

Jangan cintai orang yang tidak m'cintai allah. Cinta kepada allah adalah puncaknya cinta. Cinta allah itu adalah cinta yang tidak terbatas. 147k reads 3.5k votes 30 part story.


Comments

Popular posts from this blog

Quote Bahagiakan Diri Sendiri

Family Tree Of Life Quote

Quote Coffee Morning